נסיעת מבחן לילית של הרכבת הקלה בפתח תקווה, 2022   מקור: ויקיפדיה (רועי שם טוב)
בתמונה נסיעת מבחן לילית של הרכבת הקלה בפתח תקווה, 2022

את הצעת התקציב שעוברת בכנסת נהוג לכנות "התקציב המקורי". לאחר שתקציב עובר בכנסת נהוג לעשות בו שינויים והתאמות, לעתים בהיקף של מיליארדים, ואת זה נהוג לכנות "תקציב אחרי שינויים". את ההוצאה התקציבית בפועל נהוג לכנות "ביצוע תקציבי" או "ביצוע בפועל". ברשימה זו מצוינים ערכים נומינליים של תקציב משרדה התחבורה אחרי שינויים, כפי שהופיעו בספרי התקציב.

2021 – 0.64 מיליארד שקל

2020 – 0.65 מיליארד שקל1

2019 – 0.59 מיליארד שקל

2018 – 0.58 מיליארד שקל

2017 – 0.54 מיליארד שקל

2016 – 0.50 מיליארד שקל

2015 – 0.54 מיליארד שקל

2014 – 0.53 מיליארד שקל

2013 – 0.56 מיליארד שקל

2012 – 0.56מיליארד שקל

2011 – 0.55 מיליארד שקל

1 תקציב השינויים בשנה זו מבוסס על תקציב המשכי

הנתונים לקוחים מתוך אתר מפתח התקציב, מעודכן ל-12 ביולי 2022

users: מערכת דיומא

עוד בנושא

אולי יעניין אתכם

הנקראים ביותר

המלצת העורכים

החדשים ביותר