ויליאם זבקה וראלף מאצ'יו, 2016  מקור: ויקיפדיה (גייג' סקידמור)
בתמונה ויליאם זבקה וראלף מאצ'יו

יעלו בקרוב

שלום, מחר! | Hello Tomorrow!

סדרת מדע בדיוני קומית בכיכובו של ביל קרודופ ("תכנית הבוקר"), תעסוק בצוות מובחר של אנשי מכירות ממולחים המוכרים יחידות נופש על הירח. עוד יככבו בסדרה האנק עזריה ("הדרדסים"), חניפה ווד ("כל יום מחדש") ואליסון פיל ("מיס סלואן").

מ-17 בפברואר 2023, באפל TV פלוס

 

פרויקטים עתידיים

 

קוברה קאי | Cobra Kai

נטפליקס הכריזה כי הסדרה קוברה קאי תחזור לעונה שישית ואחרונה. בסוף העונה החמישית הצליחו דניאל לרוסו (ראלף מאצ'יו) וג'וני לורנס (ויליאם זבקה), להפיל את טרי סילבר (תומאס איאן גריפין) שהשתלט על קוברה קאי לאחר שהפליל את ג'ון קריס (מרטין קוב). בסצנת הסיום של העונה, קריס מצליח להימלט מהכלא.

ההכרזה על עונה שישית לא מפתיעה במיוחד היות שחמש העונות הראשונות זכו לביקורות מצוינות ולהצלחה רבה בקרב הצופים. וכך, הסיפור אפי שהחל בשנת 1984 בסרט קראטה קיד הראשון אמור להסתיים ארבעה עשורים אחרי שהחל (אלא אם כן תהיינה סדרות ספין אוף בהמשך).

טרם נמסרו פרטים על מועדי ההפקה.

 

סופר גיקית | Geek Girl

נטפליקס הודיעה על סדרה חדשה שתתבסס על סדרת הספרים "סופר גיקית" של הסופרת הבריטית הולי סמייל. הספרים עוקבים אחר הרייט מנרס, נערה גיקית בת 15 שאף אחד לא מעריך את הידע המקיף של בטריוויה. הרייט מתקשה מבחינה חברתית, ולכן כשסוכנות דוגמנות מגלה אותה, היא קופצת על ההזדמנות. היא מתחילה קריירת דוגמנות, תוך שהיא עוברת מאסון אחד למשנהו, על המסלול ובחייה הפרטיים.

המחברת, הולי סמייל, אותרה על ידי סוכנות דוגמנות לונדונית בגיל 15, ובילתה שנתיים במעידות על מסלול הדוגמנות. אחרי שסיימה תואר שני בספרות אנגלית ותואר שני בלימודי שייקספיר (מסתבר שיש דבר כזה באנגליה), ועבדה בעבודות מזדמנות, החלה בקריירה של סופרת. לאחר ההצלחה העצומה של "סופר גיקית" הוציאה סמייל חמישה ספרים נוספים בסדרה.

הצילומים יחלו באביב 2023. עדיין לא פורסם תאריך יציאה לסדרה.

Holly Smale Hollysmale7

הולי סמייל

 

חדשות ועדכונים

פרוד | Uncoupled

הסדרה הקומית "פרוד" לא תמשיך עונה שנייה. ניל פטריק האריס ("איך פגשתי את אמא") כיכב בסדרה בתור מייקל לוסון, מתווך נדל"ן במנהטן, שנזרק בפתאומיות על ידי בן זוגו אחרי 17 שנה יחד. מייקל מנסה להסתגל למצבו החדש כהומוסקסואל רווק בשנות הארבעים המאוחרות, ומגלה שסצנת ההיכרויות השתנה מאוד בזמן שהיה בזוגיות.

הסדרה מבית היוצר של דארן סטאר ("אמילי בפריז") וג'פרי ריצ'מן ("משפחה מודרנית") קיבלה ביקורות חיוביות אבל לא הצליחה בקרב הצופים כך שההחלטה של נטפליקס לא להמשיך עם הסדרה לעונה שנייה אינה מפתיעה במיוחד. בכל מקרה, נטפליקס ממשיכה בשיתוף פעולה עם סטאר והקומדיה המצליחה שלו "אמילי בפריז" כבר קיבלה אור ירוק לעונה רביעית.

Neil Patrick Harris 2019 Library of Congress Life 

ניל פטריק האריס

שי שגב משמש כמבקר תרבות, קולנוע וטלוויזיה באתר דיומא. בשנים האחרונות משמש ככתב היין, האלכוהול והקולינריה הבינלאומית של Ynet, כתב התרבות והטכנולוגיה באתר ג'ירפה, עורך מגזין יין וגורמה, מגזיני תעופה, תיירות ומלונאות מובילים

users: שי שגב

עוד בנושא

אולי יעניין אתכם

הנקראים ביותר

המלצת העורכים

החדשים ביותר