כריסטיאן בייל, 2014   מקור: ויקיפדיה (סייבי)
בתמונה כריסטיאן בייל

יעלו בקרוב

המכשף: מקור הדם | The Witcher: Blood Origin

סדרת פריקוול ל-"מכשף" המתרחשת 1,200 שנה לפני זמנם של ג'רלט, ינפר וסירי. בתור הזהב של עידן האלפים, עוד לפני "ההתלכדות" שמיזגה את העולמות של האלפים, בני האדם והמפלצות, שבעה אלפים מנודים חוברים יחד כדי להילחם באימפריה דכאנית. כששערים לעולמות אחרים נפתחים וקוסם תאב כוח מכניס מפלצות לעולמם, השבעה מבינים שכדי לנצח מפלצת הם צריכים ליצור מפלצת.

בסדרה מככבים מישל יאו ("נמר דרקון"), סופיה בראון ("מרצ'לה") ולורנס או'פוראיין ("47 שחור").

מ-25 בדצמבר 2022, בנטפליקס

 

מלחמת הכוכבים: באד באצ' | Star Wars: The Bad Batch

סדרת האנימציה "מלחמת הכוכבים: באד באצ'" חוזרת לעונה שנייה. הסדרה שנוצרה על ידי דייב פילוני ("המנדלוריאן"), עוקבת אחר חוליית כוח המשובטים 99, הידועה גם בשם "החבר'ה הרעים". זו קבוצת משובטים עם חריגות גנטיות שהופכות אותם לשונים באופן משמעותי משאר המשובטים. אחרי פקודה 66 והפיכת הרפובליקה לאימפריה, הם עוזבים את צבא המשובטים ומתחילים בקריירה של שכירי חרב. כמו בעונה הראשונה, גם בעונה השנייה יהיו 16 פרקים.

מ-04 בינואר 2023, בדיסני פלוס

 

עיניה התכולות | The Pale Blue Eye

סרט מותחן בלשי שעלילתו מתרחשת באקדמיה הצבאית "וסט פוינט" בשנת 1830. כאשר גופתו של צוער מתגלה באקדמיה הצבאית, נשכר אוגוסטוס לנדור (כריסטיאן בייל), בלש ממשטרת ניו יורק שיצא לגמלאות, כדי לחקור את המקרה. לנדור מתקשה לחדור את קוד השתיקה של הצוערים אולם מקבל עזרה ממקור לא צפוי – צוער צעיר בשם אדגר אלן פו (הארי מלינג).

עוד מככבים בסרט טובי ג'ונס ("קפטן אמריקה"), ג'יליאן אנדרסון ("חינוך מיני"), טימותי ספול ("ספנסר") ורוברט דובאל ("השופט").

מ-06 בינואר 2023, בנטפליקס

 

פרויקטים עתידיים

The Acolyte

סדרת פריקוול ביקום של "מלחמת הכוכבים" המתחרשת כמאה שנה לפני אירועי "מלחמת הכוכבים: אימת הפאנטום". פדוואן לשעבר מתאחדת עם המאסטר שלה כדי לחקור סדרה של פשעים, אבל הכוחות שהשניים נתקלים בהם מרושעים ורבי עוצמה יותר ממה שהעריכו. בסדרה יככבו אמנדלה סטנברג ("משחקי הרעב"), לי יונג-ג'ה ("משחק הדיונון"), מאני ג'סינטו ("תשעה זרים מושלמים"), דפני קין ("לוגאן"), רבקה הנדרסון ("להמציא את אנה"), צ'רלי בארנט ("בובה רוסית") וקארי-אן מוס ("המטריקס"). הסדרה צפויה להגיע לדיסני פלוס במהלך 2023.

Amandla Stenberg 2018 Gage Skidmore 

בתמונה אמנדלה סטנברג

שי שגב משמש כמבקר תרבות, קולנוע וטלוויזיה באתר דיומא. בשנים האחרונות משמש ככתב היין, האלכוהול והקולינריה הבינלאומית של Ynet, כתב התרבות והטכנולוגיה באתר ג'ירפה, עורך מגזין יין וגורמה, מגזיני תעופה, תיירות ומלונאות מובילים

users: שי שגב

עוד בנושא

אולי יעניין אתכם

הנקראים ביותר

המלצת העורכים

החדשים ביותר