"איך לגדל גיבור-על"   מקור: יוטיוב

יעלו בקרוב

ארכיון 81 | Archive 81

הסדרה עוקבת אחר הארכיבר דן טרנר (מאמדו אצ'יי), שלוקח פרויקט של שחזור עבודתה של יוצרת דוקומנטרית בשם מלודי פנדראס (דינה שיהאבי) שחקרה כת מסוכנת. העונה מתפתחת על שני קווי זמן – חקירתה של פנדראס בשנת 1994 ועבודת השחזור של טרנר. כאשר שתי הדמויות יוצר קשר מסתורי, טרנר משוכנע שהוא יכול להציל את פנדרס מהגורל שפקד אותה. סדרת המתח בת שמונת הפרקים מבוססת על פודקאסט באותו שם.

מ-14 בינואר 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית)

Dina Shihabi Kumailrafig 

דינה שיהאבי

מן הכפור | In From the Cold

חייה השקטים של ג'ני פרנקלין (מרגריטה לבייבה), אם חד הורית אמריקאית, מתהפכים כאשר היא נאלצת להתעמת עם עברה כמרגלת רוסיה שהייתה חלק מפרויקט מסווג שהעניק לה יכולות יוצאות דופן. אחרי שסדרה של רציחות מרמזת על אדם נוסף עם יכולות פיזיות מוגברות כאלו של פרנקלין, הסי-איי-איי כופה עליה לצאת בעקבותיו או לאבד את החיים שבנתה לעצמה. לסדרה שמונה פרקים.

מ-28 בינואר 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית)

Margarita Levieva Porter Hovey

מרגריטה לבייבה

איך לגדל גיבור-על | Raising Dion – עונה שנייה

הסדרה עוקבת אחר ניקול (אלישה ויינרייט) המגדלת את בנה דיון (ג'סיה יאנג) לאחר מותו של בעלה מארק (מייקל ב. ג'ורדן). החיים הופכים מסובכים יותר כאשר דיון בן השבע מתחיל להפגין יכולות מסתוריות. ניקול מנסה להגן על בנה ולשמור על כוחותיו בסוד תוך כדי שהיא מנסה לפענח את המקור להם. בעונה השנייה, דיון ממשיך לחדד את יכולותיו ומתיידד עם בריידן (גריפין רוברט פוקנר) ילד נוסף עם כוחות על. לאחר שורה של אירועים מדאיגים, דיון מבין שסכנה מרחפת לא רק מעליו אלא גם מעל העיר אטלנטה כולה. בעונה השנייה שמונה פרקים.

מ-01 בפברואר 2022, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית)

טריילר לעונה הראשונה של "איך לגדל גיבור-על"

 

פרוייקטים עתידיים

נטפליקס תפיק חמש סדרות בריטיות חדשות

"הכתר", "חינוך מיני", "טוני נולד מחדש" ו-"טופ בוי" הן רק חלק מהסדרות הבריטיות שזכו לפופולריות בנטפליקס. הפלישה הבריטית, גרסת הסטרימינג, נמשכת עם חמש סדרות חדשות שתופקנה עבור נטפליקס בבריטניה. לאחרונה, נטפליקס חכרה לזמן ארוך את אולפני "לונגקרוס" בסארי, אנגליה, ואף התחייבה להשקיע מיליארד דולר בתוכן תוצרת בריטניה.

להלן פרטים על התכנים החדשים שנמצאים כבר בשלבי הפקה:

Supacell

סדרה בת שישה פרקים מאת אומן הראפ, השחקן, התסריטאי והבמאי אנדרו אונוובולו הידוע בשם הבמה ראפמן. הסדרה עוקבת אחר קבוצה של אנשים רגילים בדרום לונדון שמפתחים באופן בלתי צפוי כוחות-על.

One Day

עיבוד לרומן "יום אחד" מאת דיוויד ניקולס. 15 ביולי 1988, אמה ודקסטר נפגשים לראשונה במסיבת סיום הלימודים באוניברסיטה. דרכיהם אמורות להיפרד למחרת, אבל לאחר יום אחד בלבד יחד, הם אינם יכולים עוד להפסיק לחשוב זה על זה. הסדרה מתארת את חייהם של אמה ודקסטר עם חלוף השנים – תמיד באותו יום – ה-15 ביולי.

Eric

המחזאית והתסריטאית אבי מורגן ("אשת הברזל") כותבת מותחן שעוקב אחר וינסנט, בובנאי בתוכנית ילדים מצליחה, שבנו אדגר נעלם. וינסנט מנסה להתמודד עם יגונו בעזרת ידידות עם אריק – המפלצת שגרה מתחת למיטה של בנו.

The Fuck It Bucket

כשמיה בת ה-17 משתחררת מבית החולים לאחר מאבק ממושך באנורקסיה, היא מחליטה שהדרך היחידה להשיג את הילדוּת שברחה ממנה היא באמצעות הכנת רשימה של דברים שצריך לעשות (Bucket list).

Kaos

סדרה בת שמונה פרקים עם ספין עכשווי על סיפורים מהמיתולוגיה היוונית. יוצר הסדרה הוא צ'ארלי קובל (The End of the F***ing World).

 

חדשות ועדכונים

בעקבות ההצלחה, "ארקיין" חודשה לעונה שנייה

לאחר סיום מותח בסוף העונה הראשונה, סדרת האנימציה המבוססת על משחק המחשב " League of Legends" חודשה לעונה שנייה. הסדרה שעלתה לשידור בנובמבר השנה מתארת את החיכוך המסלים בין העיר המתקדמת והאוטופית פילטובר לבין העיר מוכת העוני והפשע זאון, כאשר האחיות וי (היילי סטיינפלד) וג'ינקס (אלה פורנל) מוצאות את עצמן בצדדים מנוגדים של המאבק.

טריילר לעונה הראשונה של ארקיין

שי שגב משמש כמבקר תרבות, קולנוע וטלוויזיה באתר דיומא. בשנים האחרונות משמש ככתב היין, האלכוהול והקולינריה הבינלאומית של Ynet, כתב התרבות והטכנולוגיה באתר ג'ירפה, עורך מגזין יין וגורמה, מגזיני תעופה, תיירות ומלונאות מובילים

users: שי שגב

עוד בנושא

אולי יעניין אתכם

הנקראים ביותר

המלצת העורכים

החדשים ביותר